15 Kasım 2016 Salı

Şeminur Geldi!

Merhaba herkese; yanıma gelebilenlere, gelemeyenlere, arayanlara, mesaj atanlara, kısacası bana desteğini bir şekilde ileten, bu mutlu günümü paylaşıp sevincimize ortak olan herkese çok çok teşekkür etmek istiyorum. Allah sizleri yanımızdan, hayatımızdan eksik etmesin. Ayrıca birine de özel olarak teşekkür edeceğim; hamileliğimin her anında yanımda olan, mide bulantılarımda bana yemek hazırlayan, kustuğum yerleri temizleyen, bebeğimizi kaybettiğimizi sandığımız o korkunç gecede taksi bulamayıp polis arabasıyla beni acile yetiştiren, gece gündüz aşerdiğim her şeyi bir şekilde bulup getiren, mızmızlığımı sevgisiyle yenen, üzerimi örten, kısacası her anlamda bana eş olan, hayat arkadaşım, gönül yoldaşım, ömrümün geri kalanı, evimizin babası canım eşime herkesin huzurunda teşekkür etmek istiyorum. Allah bizi hep sen'li eylesin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder