27 Haziran 2012 Çarşamba

Yazıyorum, yazıyorum, yaaazdım!


 Yazılarımı yayınlama fikrine başta hiç sıcak bakmamıştım. Belki de beğenilmeyeceğini düşündüğümden. Ama son birkaç aydır aldığım tepkilere bakılırsa, doğru yoldayım. O kadar güzel tepkiler alıyorum ki, bu benim hevesimi daha da artırıyor. Yazdığım senaryom kendi hayran kitleciğini oluşturdu bileJ

 Birçok kişi de, kendimi bu alanda geliştirmem gerektiğini söylüyor. Hatta ufak ufak köşe yazarlığı teklifleri bile alıyorum. Ne yalan söyleyeyim, bu kadarını hayal etmemiştim. Takipçilerim, beni tanımadan, yazılarımı okuyup beni sevmişler. Allah razı olsun. O kadar güzel ki mesajlarınız, o kadar değerli ki benim için..

"Gözlerim doldu" demiş birisi. Bunun için üzgünüm, niyetim üzmek değildi..

 Lisede kitap okuma yarışmalarında birinci olurdum. Üç yıllık lise hayatımda, altı dönem üst üste aldığım birincilikler benim yazmama temel oldu sanırım. Sağlam bir temel üzerine de bina inşa etmek zor olmadı çok şükür. Belki yetenek, belki Allah vergisi.. Belki de biraz sivri dil :P

Aslında hayalimdeki meslek Anasınıfı Öğretmeni olmak. Öncelikli isteğim atanmak. O zamana kadar yazmaya ara veriyorum. Belki ondan sonra bu konuya daha ciddi eğilebilirim.

 Yazılarımı paylaşmaya gelince, tabi ki paylaşabilirsiniz. Alıntı yapabilirsiniz, bu konuda rahat olun. Sizden tek isteğim, gerçi bunu zaten biliyorsunuz, yazının altına yorum yapmayın. Nedendir bilmiyorum ama bana yorum yazının değerini düşürüyor gibi geliyor. Sizden sonra okuyanda bir önyargı oluşturabiliyor alttaki yorumlar.

 Demem o ki, siz beni sevindirdiniz, Allah da sizi mutlu etsin. Bu kadar çok insana ulaşacağımı tahmin bile edemezdim. Eksik olmayın. İyi ki varsınız, selam ve dua ile.. J


Hatice Kübra Düz 
Okulöncesi  Öğretmeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder